CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Tuesday 29 May 2007

Εδώ Λιλιπούπολη

Από τότε που ασχολούμαι λόγω επαγγέλματος με τα παιδιά μου έχουν κάνει τρομερή εντύπωση αυτά τα κινούμεα σχέδια που βλέπουν στην τηλεόραση, καθώς μια και δε βγάζω άκρη για τι πράγμα μιλάνε, αφού όλα έχουν κάτι ακαταλαβίστικα ονόματα και τερατώδεις μορφές που απορώ τι το όμορφο και ενδιαφέρον βρίσκουν σε όλα αυτά, αλλά και με ποιο ήωα μπορεί να ταυτιστούν. Μήπως με το πιστόλι που κρατάει ( δε θέλω να το σκέφτομαι τρομάζω). Τέλοσπάντων περί ορέξεως κολοκυθόπιτα, όμως εγώ εξακολλουθώ να έχω μία νοσταλγία για τα στρουμφάκια , τη Λιλιπούπολη, για τη Φρουτοπία κλπ. κλπ κι έτσι καλώς ή κακώς αφού παίζω ρόλο στη "διαμόρφωση - παραμόρφωση" της προσωπικότητας του παιδιού , γουστάρω να βάζω στα παιδιά να ακούνε κι αυτά που νομίζω ότι μάλλον δε θα τα ακούσουν ποτέ. Αν δε βαριέστε ( 11' και 20'') ακούστε Πώς ο παπαγάλος( δεν) έμαθε καλούς τρόπους, , γιατί έτσι απλά μου αρέσει να ακούνε αυτά την ώρα που ζωγραφίζουμε και να μην έχουν καθόλου "καλούς " τρόπους και να μου λένε " κυρία ε κυρία έλα μία που σε θέλω"

5 σχόλια:

tink said...

χα!!!

κι εγώ με Λιλιπούπολη μεγάλωσα φίλε, σαν κι εμένα θα γίνουν, τη γάμησες!

δεν έβαλες την γαμωμαγιονέζα τουλάστιχον

ΧΤΥΠΑ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΣΟΥ ΚΙΝΕΖΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΚΟΨΕΙ Η ΜΑΓΙΟΝΕΖΑ

πω πω φίλε, κόντεψες να με κάνεις να χύσω... δάκρυα εννοείται.

εις το παπαρίδιν

tink said...

ξανά χα!!!

ευτυχώς που δεν δουλεύει το λινκ με τα στρουμφάκια διότι, θα πάει ο άσχετος θα πατήσει στα στρουμφάκια και θα δει τον ρόκκο, και πίστεψε με αυτό δεν είναι καλός συνειρμός...

eriza said...

Άσε ρε γαμώτο έκανα κάποια βλακεία με το link θα είχε περισσότερη πλάκα να έβλεπε το ρόκκο και θα με πέρναγε για εντελώς ανώμαλη ... όσον αφορά το ότι θα γίνουν σαν κι εσένα γαμώ θα πατάνε τα μπινελίκια τους , θα λένε αυτο που σκέφτονται κι όποιος γουστάρει κι όλα καλά , να εξαφανιστούν οι μαλαγάνοι ...γαμώ; adios

Love and Poison said...

Ξανά ευχαριστώ...Τι μου θύμησες...

Πρέπει να τα κόψω τα ευχαριστώ (γιατί με πιάνει αλλεργία με αυτά & τις συγγνώμες), βγάζω σπυράκια, έχει και ζέστη, έχει και κουνούπια ;)

eriza said...

Love & poison

Έμαθες τρόπους για αυτό λες ευχαριστώ όποτε μη βγάλεις σπυράκια πάντως
παρακαλώ όπως λέει κι ο παπαγάλος (μην ξεχνιόμαστε)...όλοι κάτι θυμόμαστε ακούγοντας ξανά τη Λιλιπούπολη κι αυτό είναι το γαματο της υπόθεσης ...adios