CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday 23 May 2007

Δε μας χέζεις λέω εγώ ...

Οι γονείς ποτέ δε διορθώνονται , νομίζουν πάντα ότι είσαι κτήμα τους ,ποτέ κατά αυτούς δεν κάνεις τίποτα σωστά , και λένε και λένε και λένε και πάντα γκρίνια 24 ώρες το 24ωρο για σημαντικά (κατά αυτούς) αστεία( κατ’εσένα) πράγματα , δε γαμιόμαστε να ασπρίσουμε λέω εγώ. Και όχι τίποτα άλλο αν λείπεις από το σπίτι σου 10 χρόνια και αναγκαστικά ξαναγυρνάς για να μείνεις 1 χρόνο για να μάζέψεις μόρια στην επαρχία και τρως ξαφνικά στη μάπα όλο αυτό , e sorry αλλά παέι πολύ! Αυτά είχα να πω, γιατί τα ’χω πάρει τώρα και καταλαβαίνετε φυσικά γιατί .

Υ.Γ.Εφαρμογή σοφής και γνωστής συμβουλής: Από το ένα αυτί να μπαίνει και από το άλλο να βγαίνει, δηλαδή: δυνατή μουσική και σερφάρισμα για να τη βγάλω καθαρή φέτος και να ξεκουμπιστώ ξανά από ‘ δω.

3 σχόλια:

tink said...

Φέρε μου τους να στους εκπαιδεύσω εγώ ρε, δεν είναι τίποτα, θα μου τους αφήσεις μια βδομάδα μόνο και θα στους κάνω ξεφτέρια, ούτε που θα ακούγονται θα δεις. Είμαι εγγυημένο φροντιστήριο για γονείς εγώ αααΑΑΑΑ όλα κι όλα φίλε.

(μόνο και μόνο για τους rancid θα σου κάτσω αλλά όταν περάσει η μέση που λέγαμε)

...και τώρα που το σκέφτομαι, κάτσε να σου δώσω κι εγώ μια συμβουλή. Σε τέτοιες περιπτώσεις, φοράς το καλύτερο χαμόγελο που έχεις (αν διαθέτεις και κάτι σε ειρωνικοκυνικοχέσε με, βολεύει καλύτερα)και λες όλο ναι αλλά βάζεις το μυαλό και ταξιδεύει αλλού, πχ στο Κλάγκερφουρντ που λέγαμε παρακάτω αλλά, το "ναι, ναι οτι πεις" το έχεις σταθερά. Έτσι, επιτυγχάνεις δύο πράγματα, σε αφήνουν στην ησυχία σου και αρχίζουν να προβληματίζονται σε στυλ "μα κάτι έχει το παιδί, έχει γυαλίσει το μάτι του" κλπ κλπ.

eriza said...

gracias ρε Tink , βάζω τις συμβουλές σου στο τσεπάκι μου και περιμένω την επόμενη αναμέτρηση ...χε χε , κι αν δε φτιάξουν τα πράγματα σίγουρα θα τους πακετάρω και θα τους στείλω , δε θα τη γλιτώσουν

korax said...

την πατησες tink !