CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday 28 May 2007

Απότομη προσγείωση



Μετά το τριήμερο επανήρθα δριμύτερη όπως φάνηκε μιας κι έχω να καταθέσω το εξής:
Μα καλά είναι δυνατόν όλο το χειμώνα να κάνω κάθε Σαββατοκύριακο 400 χιλιομετρα με το αμάξι και σήμερα να πέσω μέσα στο ίσωμα πάνω στο αμάξι ενός κακόμοιρου που το είχε παρκαρισμένο κι έπινε καφέ; Ήμαρτον! Πόσα κιλά ηλιθία μπορεί να είμαι! Ε εντάξει δε λέω είχα κόψει ταχύτητα και κοίταζα δεξία κι αριστερά να βρω φαρμακείο, αλλά όπως κοίταζαν πλαγίως τα μάτια μου έτσι πλαγίως κατεύθυναν και το χάροντα αμάξι τα χέρια μου , ώσπου ακούω ένα μπαμ! Και ήρθα στα ίσα μου. Έκανα και τα δύο αμάξια λίγο πιο καινούρια στο χρώμα... δεν έγινε τίποτα σπουδαίο θα μπορούσε να είναι και χειρότερο , όμως η ηλιθιότητα μου άγγιξε νομίζω τα όρια της μαλακίας .
Αυτά είχα να πω, σκιάχτηκα αρκετά με τη βλακεία που με δέρνει ( να πεις ότι είχαν πιάσει και οι ζέστες να το καταλάβω), αλλά μάλλον δε γίνεται να κάνω ταυτόχρονα δύο πράγματα όταν οδηγώ ..... Adios

2 σχόλια:

tink said...

eriza darling,

αν δεν έχεις τρακάρει με κάδο σκουπιδιών, αν δεν έχεις πηδήξει κολωνάκι σε μαρινόπουλο, αν δεν έχεις σπινιάρει το αυτοκίνητο χωρίς ωστόσο να έχεις καταλάβει πως το κατάφερες με αποτέλεσμα να βρεθείς στο αντίθετο ρεύμα, αν δεν έχεις αποφύγει ενα μικρό γατόνι (το καημένο...) αλλά ωστόσο κατάφερες και τράκαρες ένα δέντρο παραδίπλα, αν δεν έχεις αφήσει τουλάχιστον 3 φορές τον προφυλακτήρα στον δρόμο... και πολλά πολλά άλλα....


μην ανησυχείς, δεν έχεις φτάσει ακόμα την μαλακία που δέρνει εμένα.

(όπου δεις μαύρο megane coupe, καλό θα ήταν να το αποφεύγεις, δεν ξέρεις ποτέ που κυκλοφορώ)

eriza said...

Τινκ
εντάξει τα είδα όλα τώρα με αυτά που διάβασα ας ελπίσω ο καλός Δίας να σταθεί στο πλευρό μας να μη συνατηθούμε , γιατί πού ξέρεις μπορεί να ενώσουμε τις δυνάμεις μας και να γίνει της θείας Πόπης.