CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday 20 June 2007

Μεταξύ ύπνου και .....



Kάτω από το γυμνό ουρανό στέκομαι και κοιτάζω με το βλέμμα μου ακίνητο και συνάμα αποχαυνωμένο τα εκατομμύρια αστέρια που λαμπυρίζουν .Μοιάζουν σαν να κινούνται στο χορό της ματαιότητας του, φωτίζουν σαν μια ντισκομπάλα κάποιας κιτσάτης ντισκοτέκ των 80’ s . Περιμένω να γκρεμοτσακιστεί κάποιο από αυτά και τότε να αρπάξω ένα κι άλλο ένα κι άλλο ένα και να ανέβω ως τον πλανήτη του Μικρού Πρίγκιπα, στον αστεροειδή Β 612.... περιμένω ..... περιμένω , μπα τζίφος η περίπτωση απόψε. Τίποτα δε μετακινείται από τη θέση του, μόνο κάποια από αυτά αναβοσβήνουν όποτε το θυμηθούν και κάποια άλλα στέκονται σκαρφαλωμένα και μετέωρα στη θέση τους, χωρίς να γουστάρουν να κάνουν την παραμικρή κίνηση, ακολουθούν κι αυτά τους ρυθμούς μιας ζαβλακωμένης από τη ζέστη νύχτας.. Μόνο το δικό μου μυαλό τρέχει από ‘δω κι απο κει... κι όμως ένα ροχαλητό που μοιάζει περισσότερο με πορδή είναι αρκετό για να με προσγειώσει απότομα και να με εγκλωβίσει κι εμένα πίσω στην ζεστή αποπνικτική ατμόσφαιρα του δωματίου ....κι ένα γεμάτο βουλιμία και λαιμαργία τσίμπημα κάποιου κουνουπιού είναι η χαριστική βολή για να με κάνουν να χάσω την πτήση για το αποψινό μου όνειρο...ίσως κάποια άλλη φορα να τα πούμε Μικρέ Πρίγκιπα.

8 σχόλια:

tink said...

είμαι σίγουρη πως θα με μισήσεις μετά απ αυτό το σχόλιο αλλά...

ρε ερίζα και με το μπαρδόν δηλαδή αλλά, ο μικρός πρίγκηπας είναι γκέι...

eriza said...

γαμώ;
Με το μπαρδόν κι εγώ αλλά είμαι ερίθα ( ισπανικό = σκαντζοχοιρίνα), ααα για πες μου όμως πού το ξέρεις εσύ ένα ζάκι, ασχολείσαι και με αυτά εκτός από το να τρυπιέσαι και να λες όχι στη ζωή που τόσο απλόχερα σου έχει χαριστεί; :p

tink said...

ερίθα,

εγώ είμαι με μεθαδόνη τώρα και θα προθπαθήθω πολύ θκληρά να επανενταχθώ θτην άτιμη κοινωνία που με έρικθε θτα ναρκωτικά και θτις ηρωίνεθ κορίτθι πράμα... έτρεχε η δόλια τινκομαμά θτους μικρούτθικουθ και έπθαχνε το δίκιο τηθ θυμάμαι... ωραίεθ εποχέθ...άθπρεθ.

eriza said...

mio carino!

nanos mesa se kalamia said...

πρεζακηδες,τετοια πινετε και βλεπετε..μικρους πριγκηπες και ακουτε τα ροχαλητα στερεοφωνικα...θελω και εγωωωω.

nanos mesa se kalamia said...

http://www.blogger.com/profile/11044738965128254179..ΤΟΝ ΒΡΗΚΑ!ΤΟΝ ΒΡΗΚΑ!ειναι μικρος!και πριγκηπας!ΓΑΜΑΕΙ ΤΕΛΙΚΑ Η ΠΡΩΙΝΗ ΠΡΕΖΑ.

eriza said...

νανε καλά τρελόw είσαι βγήκες με τέτοια ζέστη έξω από το λαγούμι σου; εσύ ξέρεις ....καλοσόρισες ρε και έχεις δίκιο η πρωινη είναι η καλύτερη δε συγκρίνεται με τίποτα :p

eriza said...

α νανε σε ευχαριστώ για το blog του μικρού πρίγκιπα που βρήκες τα λέει ωραία