CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday 13 June 2007

Αερολογίες

- Ώστε έτσι ε;
-Ναι ρε άστα να πάνε.
-Τι λες ρε παιδί μου έπαθε τέτοιο πράγμα! .
- Ναι , ναι και θα μπορούσε βέβαια να πάθει και χειρότερα!
- Εμ τα ήθελε ο κόλος του .
- Για να δούμε τώρα θα ξανακάνει τα ίδια .
- Στου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα!
- Πάντως ρε γαμώτο μου φαίνεται απίστευτο, δηλάδή με τίποτα έτσι δεν μπορώ να το διανοηθώ.
- Άστα να πάνε , γάματα τα .
- Να σου πω ρε μου τα δανείζεις λίγο;
- Ποια αυτά ;
- Ναι ρε ποια τα άλλα .
-Καλά άντε πάρτα .
- Ευχαριστώ ... Στα αρχίδια μου . Να τον δανειστώ κι αυτόν;
- Άντε δανείσου τον ....
- Στον πούτσο μου ... τα λέμε ρε ευχαριστώ για το δάνεισμα.
- Οκ ό,τι πεις γεια.

4 σχόλια:

Love and Poison said...

@ Τόνι Βενιέρης
Σου θυμίζει κάτι? ;ΡΡΡΡ

Anonymous said...

Μπα... πιο πολυ Νανο θυμιζει (ας ειναι καλα εκει που ειναι...)

tink said...

Μπα,

ο νάνος τα έλεγε πολύ καλύτερα, είχε και ένα επίπεδο, μερικές φορές είχε και δύο επίπεδα.... ας είναι... να ζούμε να τον θυμόμαστε...

eriza said...

Mε όποιους δασκάλους καθίσεις τέτοια γράμματα θα μάθεις...σωστά; Επίσης μετά από μια εβδομάδα χοντρού γαμοπηξίματος λόγω σχολικών εορτών είπα να αερολογήσω και να αρχίσω να απολαμβάνω τις διακοπές μου καλό καλοκαίρι ρε παιδιά ...:-p