CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Friday 7 September 2007

Όλα μαύρα...

Βάζω αυτό το τραγούδι για να ξορκίσω από το μυαλό μου το σεληνιακό τοπίο που αντίκρισα χθες στην Εύβοια...δεν είχα δει ποτέ μου και ούτε θέλω να ξαναδω τη φωτιά να τα έχει κάψει όλα ακόμα και η άσφαλτος στους δρόμους είχε καεί το μόνο που σταμάτησε τη φωτιά ήταν η θάλασσα έφτασε μέχρι εκεί , έκαψε ακόμα και το πιο μικρό χορταράκι κι έσβησε...ήταν τρομερό μια κοίταζα την καμένη γη και μία το βαθυ μπλε της θάλασσας και την καθαρότητα του ουρανού...μόνο δάκρυα μπορούσε να σου φέρει αυτή η εικόνα κι αυτή η στιγμή...

...Αν τα δέντρα είχαν φωνή σίγουρα δε θα μπορούσαμε να σταθούμε από τα ουρλιαχτά τους, αν είχαν δάκρυα σίγουρα θα είχαμε πλυμμηρίσει...κανένα πρόγραμμα τους , κανένα επίδομα και κανένας μαλάκας πολιτικός δεν μπορεί να ξαναφέρει πίσω όλα αυτά που χάθηκαν.

6 σχόλια:

Anonymous said...

μαααααυρη μαααααυρηηη
μαυρη μου εχεις κανει τη ζωη μου
μααααααυρη μαααααυρηηη
σαν καμμεεεενη γηηηηη

nanos mesa se kalamia said...

κωλομπαρα,ολο εκει το μυαλο σου!
δεν εχεις τσι(λ)πα πανω σου ρε?ολο κοροιδευεις!!
τι να του πεις ρε εριθα..

eriza said...

κοιτα αν εξακολουθουσε να παραμένει ένας αρχιδιδασκαλος πραγματαικά θα με πλήγωνε βαθια κι ανεπανόρθωτα τώρα όμως που έχει μείνει σκέτο αρχιδι δεν έχω και πολλές προσδοκίες... :-p

tink said...

τώρα που έμεινε σκέτο αρχίδι, έκανε και στροφή στην ποιότητα ρε σεις.

άντε και εις ανώτερα.

(παρόλη τη μαυρίλα, το μπλογκίδιον σου παραμένει σταθερά πολύχρωμο, αι λαικ ιτ)

foxitsa said...

nice video με Γιαννάκου.συνέχισε να χώνεις και έχε το όνειρο οδηγό.

Anonymous said...

и всё эе: спасибо. а82ч