CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday 10 October 2007

Χωρίς ...

Όταν κοιτάζω ψηλά , όταν κοιτάζω μακριά, όταν κοιτάζω πράγματα που αγαπούσες, όταν κοιτάω εμένα, όταν ακούω το κουταλάκι να χτυπά την πήλινη κούπα μυρίζοντας το άρωμα του καφέ νιώθω ότι είσαι δίπλα μου , ότι θα μου μιλήσεις ή θα μου χαμογελάσεις ή απλά θα με κοιτάξεις...το ξέρω ότι είσαι δίπλα μου και πάντα με προσέχεις ...και σήμερα κοιτώντας τα παιδικά μάτια της Χριστίνας αυτό ήθελα να της πω ότι δε χάθηκε από κοντά της όχι θα είναι για πάντα κοντά της, είστε μέσα μας στο μυαλό στην καρδιά και στο αίμα μας.

Γλυκό μου Χριστινάκι στο λέω αλήθεια θα είναι ο φύλακας άγγελος σου...τέτοιοι άγγελοι υπάρχουν.

5 σχόλια:

Anonymous said...

οπως κοιτας εκει ψηλα δες ενα ομορφο ταξιδι..

tink said...

ο παππούς μου πριν την κάνει με ελαφρά (υποψιάζομαι οτι την έκανε γιατί δεν άντεχε την γιαγιά μου βέβαια) έλεγε οτι "τινκίδιο παιδάκι μου, να μη ψάχνεις για αγγέλους αλλά για χαμογελαστούς ανθρώπους" Το ξέρω οτι ήταν σοφός ο παππούς μου, το έχουμε όλοι στην οικογένεια, είναι στο dna μας φίλε.

Σκατζόχοιρε ζεις;
(μήπως να αλλάζαμε και την μουσικούλα ρε φίλε; στο mute σε διαβάζω...)

Μικρός Πρίγκιπας said...

Ναι........ υπάρχουν τέτοιοι Άγγελοι.

tink said...

ok,
το έμαθα το μάθημα μου αι πρόμις. Δεν θα ζητήσω ποτέ ξανά να αλλάξεις μουσική.

πρόμις
ορκίζομαι
φυλάω σταυρό
να μου κοπούν τα δάχτυλα αν το ξαναζητήσω

Anonymous said...

σίγουρα υπάρχουν... και όταν μας βλέπουν να γελάμε,τα μάτια τους φεγγοβολούν και στέλνουν λίγη από τη λάμψη τους στη γη...