CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday 7 February 2008

Eιλικρινά δεν το ήθελα .....Μαριέττα μας


Έχω τύψεις και ενοχές την έφαγα τη γυναίκα με τις κατάρες που της είχα ρίξει και να τι καταλαβα τώρα... εγώ μάλλον τίποτα, ούτε η εκπαίδευση , αυτή όμως η κακομοίρα έπεσε και γκρεμοτσακίστηκε και καθώς ήταν παχύδερμο....συγνώμη χοντρούλα ήθελα να πω, η πληγή της δεν έθρεψε καθότι είχε και ζάχαρο και σάπισε το πόδι και όχι μόνο αυτό κοντεύει να πάθει σηψεμικό σοκ...δηλαδή να σαπίσει ολόκληρη.....εγώ τι να πω τώρα να πω ότι είμαι πικρόχολη;μπορει , ότι έχω μήπως βαθιά συγγένεια με τον Μητσοτάκη... εμ δεν έχω ,ούτε Σάββατο γεννήθηκα να το ξεκαθαρίσω .... άρα...πιάσε μου την ...α...α....α . Μαριεττούλα περαστικά βρε είπαμε να πας από εκεί που ήρθες...αλλά όχι κι έτσι......

Υ.Π1: Λες να ήρθε από τον άλλο κόσμο;
Υ.Π2: Μπλογκ δε σε έχω ξεχάσει, κι έχω καιρό να στα σούρω για αυτό αντέ και ξαναγαμήσου!

3 σχόλια:

tink said...

καημένη κουτσή-κου...
τι φαρμακόγλωσσα που είσαι κι εσύ ρε παιδί μου, δεν ντρέπεσαι καθόοολου δηλαδή;

eriza said...

ωραιο..... ντρεπομαι, ντρέπομαι και κοκκινιζω αλλά......

Anonymous said...

ela xalarwse... gia na se apalaksw ligo apo tis tupseis, sou lew oti eixe faei tis katares tis kai apo emena kai apo olous tous gnwstous mou... eisai kalutera twra?